قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید امروز سه شنبه ۲۴ خرداد ۱۴۰۱ در بازار آزاد تهران به ۱۵ میلیون و ۶۸۰ هزار تومان رسید.
کد خبر: ۱۳۷۰۰۰۶

قیمت سکه در بازار چند؟. قیمت سکه کاهش یافت. روند کاهشی قیمت سکه ادامه دارد. قیمت سکه روز گذشته چقدر بود؟. رشد افزایشی قیمت سکه در بازار متوقف شد.

به گزارش جام جم آنلاین از مهر، قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید امروز سه شنبه ۲۴ خرداد ۱۴۰۱ در بازار آزاد تهران با کاهش ۲۲۰ هزار تومانی نسبت به دیروز به ۱۵ میلیون و ۶۸۰ هزار تومان رسید.

همچنین قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم با ۴۰۰ هزار تومان ریزش نسبت به دیروز به ۱۵ میلیون تومان، نیم سکه با ۲۲۰ هزار تومان کاهش به ۸ میلیون و ۷۸۰ هزار تومان، ربع سکه با ۲۲۰ هزار تومان کاهش به ۵ میلیون و ۷۸۰ هزار تومان و سکه یک گرمی ۳ میلیون و ۲۵۰ هزار تومان قیمت خورد.

قیمت هر اونس طلا در بازارهای جهانی ۱۸۲۸ دلار و ۹۰ سنت و هر گرم طلای ۱۸ عیار در بازار تهران یک میلیون و ۴۷۲ هزار و ۸۲۲ تومان است که نسبت به روز گذشته حدود ۲۸ هزار تومان کاهش قیمت داشته است.

آخرین قیمت سکه تا پیش از امروز ۲۴ خردادماه

آخرین قیمت انواع طلا و ارز در پایان معاملات روز گذشته اعلام شد.

به گزارش ایمنا، آخرین قیمت انواع طلا و ارز در پایان روز معاملاتی گذشته به شرح زیر است:

۱. هر گرم طلا ۱۸ عیار به ۱۴,۷۱۵,۰۰۰ ریال رسید.

۲. انس جهانی طلا به ۱,۸۲۷.۷۲ دلار رسید.

۳. قیمت هر عدد سکه امامی به ۱۶۰,۱۷۰,۰۰۰ ریال رسید.

۴. هر عدد سکه بهار آزادی به ۱۵۳,۹۹۰,۰۰۰ ریال رسید.

۵. هر عدد نیم‌سکه به قیمت ۹۰,۵۰۰,۰۰۰ ریال، هر عدد ربع سکه به قیمت ۶۰,۵۰۰,۰۰۰ ریال و هر عدد سکه یک گرمی به قیمت ۳۲,۷۰۰,۰۰۰ ریال رسید.

۶. قیمت هر دلار آمریکا در صرافی ملی به ۲۷۲,۴۵۰ ریال رسید؛ همچنین قیمت هر یورو در صرافی ملی به ۲۸۵,۶۲۱ ریال و قیمت هر پوند به ۳۹۷,۴۹۰ ریال رسید.

قیمت سکه چقدر تغییر کرد؟

قیمت سکه در بازار تهران با کاهش روبه‌رو شد.

به گزارش خبرآنلاین، هر دلار آمریکا امروز در صرافی بانکی به قیمت ۲۶ هزار و ۷۶۹ تومان به فروش می‌رسد و هر یورو نیز به قیمت ۲۸ هزار و ۳۱۶ تومان معامله می‌شود.

قیمت هر مثقال طلا امروز با کاهش ۴۹ هزار تومانی، به ۶ میلیون و ۴۲۷ هزار تومان رسیده و هر گرم طلای ۱۸ عیار نیز یک میلیون و ۴۸۳ هزار تومان قیمت خورده است.

در بازار فلزات گرانبها، هر قطعه سکه امامی با کاهش ۴۶ هزار تومانی، ۱۵ میلیون و ۵۲۶ هزار تومان رسیده است.

قیمت انواع ارز و سکه و طلا را در ساعت ۱۱ و ۳۰ دقیقه شنبه، بیست و یکم خردادماه مشاهده می‌کنید:

دلار (در صرافی بانکی)

۲۶ هزار و ۷۶۹ تومان

یورو

۲۸ هزار و ۳۱۶ تومان

سکه تمام بهار آزادی

۱۴ میلیون و ۵۲۱ هزار تومان

سکه امامی

۱۵ میلیون و ۵۲۶ هزار تومان

نیم سکه

۸ میلیون و ۵۳۵ هزار تومان

ربع سکه

۵ میلیون و ۵۳۳ هزار تومان

سکه گرمی

۳ میلیون و ۵۸ هزار تومان

هر گرم طلای ۱۸ عیار

یک میلیون و ۴۸۳ هزار تومان

هر گرم طلای ٢۴ عیار

یک میلیون و ۹۷۸ هزار تومان

هر مثقال طلا

۶ میلیون و ۴۲۷ هزار تومان

هر انس طلا

۱.۸۷۱.۵۹ دلار

افت ۶۰۰ هزار تومانی قیمت سکه

نایب رییس اتحادیه طلا و جواهر تهران از کاهش ۶۰۰ هزار تومانی قیمت سکه طرح جدید نسبت به روز گذشته خبر داد و گفت: روزهای گذشته بازار طلا هیجانی بود، اما امروز دوباره با اقدامات بانک مرکزی و کاهش نرخ ارز، آرامش به بازار طلا و سکه بازگشت و قیمت‌ها کاهشی شد.

قیمت سکه در بازار | قیمت سکه کاهش یافت

«محمد کشتی آرای» در گفت‌وگو با ایرنا در خصوص وضعیت بازار طلا و سکه، اظهارداشت: روز گذشته شاهد افزایش قیمت انواع سکه و طلا بودیم و رکورد جدیدی ثبت شد.

وی افزود: امروز با توجه به اقدامات بانک مرکزی در خصوص کنترل بازار ارز و تزریق ارز به بازار باعث کاهش نرخ ارز شد و در کنار این افت قیمت، بهای انس جهانی طلا نیز کاهش یافت که این دو عامل موجب کاهش قیمت طلا و سکه در داخل شد.

نایب رییس اتحادیه طلا و جواهر تهران گفت: سکه طرح جدید روز گذشته به ۱۶ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان معامله می‌شد و امروز ۱۵ میلیون و ۸۷۰ هزار تومان دادوستد می‌شود که نزدیک به ۶۰۰ هزار تومان افت قیمت داشته است.

وی تاکید کرد: معاملات در بازار طلا امروز روال عادی داشت، این در حالی است که روز گذشته وضعیت بازار به دلیل افزایش قیمت‌ها هیجانی بود.

کشتی آرای توضیح داد: وقتی قیمت‌ها افزایش می‌یابد، خریدار در بازار وجود دارد، اما فروشندگان چون گمان می‌کنند قیمت‌ها افزایش می‌یابد، معمولاً تمایلی به فروش ندارند ولی با سیر نزولی قیمت‌ها بازار روال عادی داشت.

وی ادامه داد: عرضه و تقاضا امروز تناسب دارد و در نتیجه قیمت‌ها تعادلی بود.

نایب رییس اتحادیه طلا و جواهر تهران تصریح کرد: وقتی بازار هیجانی است، معاملات از روال عادی خود خارج می‌شود.

ریزش قیمت در بازار

قیمت طلا و سکه امروز در بازار تهران با ریزش قیمت مواجه شد.

قیمت طلا و سکه امروز در بازار تهران با ریزش قیمت مواجه شد. هر دلار آمریکا امروز در صرافی بانکی به قیمت ۲۷ هزار و ۱۱۹ تومان به فروش می‌رسد و هر یورو نیز به قیمت ۲۸ هزار و ۵۰۶ تومان معامله می‌شود.

به گزارش خبرآنلاین، قیمت هر مثقال طلا امروز با کاهش ۲۲ هزار تومانی، به ۶ میلیون و ۵۲۱ هزار تومان رسیده و هر گرم طلای ۱۸ عیار نیز یک میلیون و ۴۹۹ هزار تومان قیمت خورده است.

در بازار فلزات گرانبها، هر قطعه سکه امامی با کاهش ۲۳۹ هزار تومانی، ۱۶ میلیون و ۱۵۱ هزار تومان رسیده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها